مدیرفنی تیم ملی هندبال زنان گفت: بزرگترین مشکل بازیکنان بدنسازی بود و آنها از نظر بدنی خیلی خسته بودند و بازیکنان شادابی نبودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رپیس فدراسیون فوتبال خواستار ورود تماشاگران پرسپولیس و استقلال به ورزشگاه آزادی شد.
سرمربی استقلال می گوید آنها امشب در دو مسابقه به میدان رفتند، هم در برابر گرمای هوا و هم تیم صنعت نفت آبادان.
خاویر زانتی، اسطوره و نایب رئیس اینترمیلان، قهرمانی در سری آ را حق ناپولی دانست.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) تصریح کرد: اهداف عملیات ویژه تغییری نکرده است؛ آنها باید محقق شوند.
دیه‌گو سیمئونه گفت که حضور انبوهی از کودکان در محل تمرین امروز اتلتیکو باعث ایجاد انگیزه بیشتر در میان بازیکنان این تیم شده است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به سخنان اخیر امام جمعه رشت نوشت: برای این دختران من و شما باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم.
مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس، شب پرحاشیه و پرتنشی را سپری کرده است.
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی گفت: به بعضی‌ها برخورد من گفتم در مورد انرژی وقت تصمیم سخت است. فکر کردند من به دولت طعنه می‌زنم. باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. تصمیم سخت این است، نه این که زود یک شعار چاشنی‌اش بکنند و بگویند فلانی می‌گوید نوکر آمریکا شویم.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، مدعی شده که باشگاه بارسلونا اجازه خرید بازیکن در پنجره تابستانی 2023 به دلیل نبود بودجه را ندارد.
مربی تیم مس کرمان می‌گوید هیچ ارتباطی بین اعتراض امروز آنها و اتفاقات بازی استقلال وجود ندارد.
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری علیه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال موضع گیری کرد.
مراسم رونمایی از چهارمین کتاب شهید کشتی‌گیر سید مصطفی میرشاکی امروز با حضور رئیس فدراسیون، رئیس بسیج ورزشکاران، خانواده شهید، نویسنده کتاب در فدراسیون برگزار شد.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که یوونتوس باید به خاطر نقض قوانین فرپلی مالی جریمه شود.
فرزین گروسیان، دروازه‌بان تیم صنعت نفت، از عملکرد بیژن حیدری، داور دیدار با استقلال، انتقاد کرد.
ثبت تصاویر گروهی بزرگان تیم ملی توسط عکاس گتی ایمیجز، جذاب‌ترین عکس‌های تیم کی‌روش در قطر است.
میر احمدی با اشاره به بازداشت شروین حاجی پور گفت: وی به دستور یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد و پس از آنکه خبر به مرکزیت رسید وی آزاد شد هر تصمیمی که گرفته برای انتشار فیلم به خواست خودش بوده است.
بارسلونا با وجود همه تلاش هایی که برای کاهش دستمزد پنج بازیکن بزرگ خود داشت، در نهایت موفقیتی کسب نکرد. متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا، گفته بود که هدف، ناپدیدکردن آنهاست.
یورگلن کلوپ احتمال تغییر سیستم لیورپول در بازی برابر آرسنال را رد نکرد و گفت که باید بازهم به تیمی غیر قابل پیش‌بینی تبدیل شوند.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که نظر مخالف غرب درباره همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به خاک روسیه اهمیتی ندارد ولی غربی ها باید واقعیت جدید را درک کنند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی فردا برابر ویکتوریا پلژن را واجب و حیاتی عنوان کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: باید به همین گروه ارشاد تذکر داد که برخورد‌های دوستانه، پدرانه، برادرانه و مادرانه با این خواهران و برادران صحبت کنند.
مقرر شد دستگاه‌های اجرایی خسارات به اموال عمومی را پیگیری کرده و به دنبال جبران از عاملان و مشوقان این تخریبها باشند. با جدا شدن مردم از خط آشوبگران، امید است آرامش به کسب‌وکارها بازگردد و جبران خسارات از مسببان و مشوقان به این حوادث رخ دهد.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آنها باشند.
حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ